Organizator:

Konkurs o Złoty Medal

Podziel się

ZŁOTY MEDAL - REKOMENDACJA EKSPERTÓW

Złoty Medal MTP to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nagród na polskim rynku, która jest przyznawana – po wnikliwej ocenie ekspertów – innowacyjnym produktom najwyższej jakości.

Do konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal MTP jest zatem  potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.

UWAGA! Formularz zgłoszeniowy do konkursu o Złoty Medal MTP dostępny jest w serwisie Strefa Wystawcy.

STREFA WYSTAWCY Regulamin

ZŁOTY MEDAL WYBÓR KONSUMENTÓW

Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu Złotych Medali wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 roku, również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie "Złoty Medal – Wybór Konsumentów" oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów.

Więcej na temat konkursu Złoty Medal MTP znajduje się na stronie www.zlotymedal.mtp.pl

PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI!

Udział w konkursie o Złoty Medal MTP niesie za sobą wymierne korzyści promocyjne. To nie tylko możliwość podkreślenia unikatowości, wysokiej jakości i innowacyjności produktu lub usługi poprzez zamieszczenie logotypu Złotego Medalu MTP w materiałach promocyjnych. To również szeroko zakrojona promocja, którą w Waszym imieniu przeprowadzą Międzynarodowe Targi Poznańskie! Szacunkowa wartość Pakietu Medalisty to aż 50 000 PLN!

W tak zwanym "Pakiecie Medalisty" otrzymacie m.in.:

Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie

  • Prestiżowa statuetka Złotego Medalu oraz dyplom
  • Logotyp wraz z księgą znaku
  • Szablon reklamy promującej laureata
  • Stand A4 z logo Złotego Medalu
  • Duża naklejka z logo Złotego Medalu umożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym

Kampanie kierowane do zwiedzających

  • Szczegółowe opisy nagrodzonych produktów w elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, przewodniku targowym, vademecum, mapkach i planach, folderach dla Zwiedzających, cyklicznie w Poznańskim Magazynie Targowym. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa
  • Umieszczenie listy wyróżnionych produktów oraz informacji je promujących na stronach internetowych MTP (www.mtp.pl, www.zlotymedal.mtp.pl, i strony poszczególnych targów, media społecznościowe)
  • wpis o laureacie Złotego Medalu MTP na profilu społecznościowym targów
  • Oznaczenie laureatów Złotego Medalu na elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów

Medaliści w mediach

  • Wideoboardy - kampania internetowa na ogólnopolskich serwisach informacyjnych: www.fakt.pl, www.biznes.onet.pl, www.forbes.pl. W sumie 250 000 odsłon na wszystkich serwisach
  • Wysyłka informacji prasowych o laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych, najpopularniejszych i opiniotwórczych magazynów branżowych
  • Kampania Telewizyjna promująca Konkurs o Złoty Medal MTP - w mediach ogólnopolskich, jako sponsor programu prognozy pogody w TVP INFO
  • Kampania telewizyjna w mediach lokalnych - Poznański Magazyn Targowy - materiały z wybranych targów, ciekawostki, dotyczące innowacyjnych produktów i usług, które zdobyły nagrodę Złoty Medal MTP
  • Wywiady z  laureatami Złotego Medalu - możliwość przeprowadzenia wywiadu z laureatem nagrody Złoty Medal MTP. Promocja laureatów na platformie MTP TV - www.mtptv.pl oraz dalsza promocja na youtube.pl, stronach korporacyjnych i e mediach społecznościowych

Gale i konferencje

  • Udział w uroczystej gali wręczenia nagród – prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy. Zdobywcy nagrody Złoty Medal – Wybór Konsumentów dodatkowo biorą udział w gali  podsumowującej wszystkie edycje konkursów mijającego roku
  • Profesjonalne zdjęcia i film z gali wręczenia nagród

Głosowanie konsumentów

  • Udział nagrodzonych Złotym Medalem produktów w dodatkowym konkursie o Złoty Medal – Wybór Konsumentów i możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych.  W plebiscycie łącznie oddano już ponad 335 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej oraz w specjalnych Strefach Mistrzów zlokalizowanych na terenie targów
  • Interaktywna prezentacja zwycięzców na ekskluzywnych stoiskach – Strefach Mistrzów

Pozostałe elementy Pakietu

  • Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych
  • Ekspozycja materiałów o nagrodzonych produktach w Centrum Prasowym MTP
  • Karta honorowa VIP dla wystawcy, którego produkt uzyskał tytuł Złoty Medal – Wybór Konsumentów. Upoważnia ona do wejścia na wszystkie imprezy targowe organizowane przez MTP, a także do wjazdu na teren targów. Wśród posiadaczy takiej karty znajduje się m.in.: prezydent RP, ministrowie czy korpus dyplomatyczny innych państw
  • Otrzymanie szczegółowy raportu medialnego- ok 1,5 miesiąca po targach

Poza świadczeniami promocyjnymi wchodzącymi w zakres Pakietu Medalisty, MTP w ramach działań Zespołu Targowych Usług Promocyjnych realizują odpłatnie na podstawie odrębnego cennika i zleceń dodatkowe działania promocyjne, które zwiększają obecność marki laureata konkursu podczas targów.

Masz pytania? Skontaktuj się!

Agnieszka Polacka